Turizm Fakültesi Turizm İşletmeciliği Bölümü tarafından 24.05.2023 tarihinde Google-Meet üzerinden 14:30 da gerçekleştirilen ‘Tüketicinin Kalbine Giden Yola Beyninden Geçer’ etkinliği Harvard Business Review Türkiye yazarı, nöropazarlama danışmanı & stratejist olarak Türkiye’nin önde gelen nöropazarlama uzmanlarından Seda Genç’in katılıyla gerçekleştirildi. Turizm Fakültesi öğrencilerinin ve akademisyenlerinin katılım sağladığı etkinlikte Genç; Nöropazarlama nedir? Neuromarketing markaların pazarlama stratejileri oluşturmalarına nasıl yardımcı olur? Tüketici davranışlarını nöropazarlama ile nasıl açıklıyoruz? gibi konularda katılımcılara bilgiler verdi. Ayrıca nöropazarlamanın kavram olarak 2003 yıllarında ortaya çıkıtığını daha öncesinde bazı nörobilimsel yöntemlerle pazarlama araştırmaları yürütüldüğüne vurgu yaparak “nöropazarlama” olarak ortaya çıkışı Read Montogue ve ekibinin yürüttüğü bir Pepsi – Coca Cola araştırmasına dayandığını dile getirdi. Nöropazarlamanın asıl önemini son 5-6 yılda kazandığını söyleyen Genç, Nöropazarlamanın pazarlama ve nörobilimi bir araya getiren yeni bir pazarlama araştırması yöntemi olarak günümüzde dijital pazarlama, pazarlama araştırmaları, reklamcılık ve marka yönetimi iş kollarında kullanılan bir kavram olduğu belirtti.
Etkinlik dinleyicilerin katılımcılara yönelttiği soruların cevaplamasıyla son buldu.